Zasady reklamacji

  1. Reklamacje, uwagi, zastrzeżenia oraz pytania związane z działaniem oraz funkcjonowaniem Strony internetowej (w tym Sklepu internetowego), jak również reklamacje dotyczące dostarczanego Towaru należy kierować w formie pisemnej na adres siedziby Sprzedawcy, pod numer telefonu podany na Stronie internetowej lub na adres e‑mail: biuro@salvum.pl.
  2. Reklamacja powinna wskazywać opis problemu stanowiącego podstawę jej złożenia oraz dane Klienta (w tym imię i nazwisko lub nazwę, adres pocztowy, adres e-mail). Reklamacje niezawierające danych umożliwiających identyfikację Klienta nie będą uwzględniane. Reklamacja powinna zawierać również informację o preferowanym przez Klienta sposobie jej załatwienia.
  3. Sprzedawca jest uprawniony do kontaktu z Klientem, który nadesłał reklamację oraz z Klientem, którego takie reklamacje dotyczą, w zakresie koniecznym do ustalenia zasadności reklamacji oraz wszczęcia ewentualnego postępowania wyjaśniającego.
  4. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją umowy sprzedaży.
  5. O rozpatrzeniu reklamacji Sprzedawca zawiadamia Klienta na adres e-mail podany w zgłoszeniu.
    0
    Twój koszyk
    Koszyk jest pustyPowrót do sklepu
      Calculate Shipping
      Dodaj kupon